Régi, kétszemélyes játék, amely a mai napig töretlen népszerűségnek örvend különösen Kelet-Európában, a Balkánon és az arab világban. Közkedveltségét annak köszönheti, hogy a szerencsén kívül jelentős szerepet játszik benne a taktika megválasztása is. A játékban az nyer, aki előbb kijuttatja a korongokat a tábláról.

Szabályok:
A fehér játékos a tábla bal alsó sarkából indul, korongjai balról jobbra haladnak a tábla alján, aztán a jobb oldalra érve átlépnek a felső oldalra, ahol jobbról balra mennek tovább. A feketével játszó játékos a bal felső sarokból indul, és az ellentétes irányba halad.
A játék menete:
A játékosok felváltva dobnak (rá kell kattintani az egyik kockára). A dobott értéket le lehet lépni egy vagy két külön koronggal. Ha valaki párost dob (vagyis mind a két kockán ugyanaz a szám áll), akkor ezt kétszer lépheti le, és ismét dobhat. A gép a jobb felső sarokban kiírja, hogy ki dobott, és ki van lépés.
Fal:
Ha egy mezőn legalább két korongja áll egy játékosnak, akkor arra a mezőre az ellenfél nem léphet, de átugorhatja. A falból nem lehet kiütni az ellenfél korongját.
Kiütés:
Ha egy játékos olyan mezőre lép, ahol az ellenfélnek csak egy korongja van, akkor azt kiüti. A kiütött korong a játéktér közepére kerül, és a játékosnak először mindig a kiütött korongot kell visszahozniuk a táblára. Amíg ez nem sikerül, addig másik koronggal nem léphetnek. A kiütött koronggal természetesen nem szabad falra lépni, ezért előfordulhat, hogy egy játékos nem tud több körön át sem lépni. Ha több kiütött korong van a tábla közepén, akkor megtörténhet, hogy csak az egyik koronggal léphet be a játékos.
Kiszállás:
Ha egy játékosnak már minden korongja az utolsó hat mező valamelyikén van, akkor megkezdheti a korongok kiléptetését. A játékot az nyeri, aki előbb kilépteti az összes korongját.